an announcement of sorts




På torsdag börjar som bekant årets Roskildefestival, den 38:e i ordningen. Festivalen håller på i fyra dagar, mellan torsdagen den 3:e och söndagen den 6:e.
Jag kommer att vara på plats för de första tre dagarna. Eftersom det är första gången jag ska på festival så känns det extra spännande. Ränkar med att hinna med att se mina favoriter Radiohead, de återförenade My Bloody Valentine, Nick Cave/Grinderman, de för mig okända Goldfrapp, Band of Horses, post-rockarna Mogwai,  Yeasayer, Liars och förhoppningsvis lite Neil Young. Mycket att se fram emot!

Under min tid på festivalen kommer jag att "rapportera" från den, här på bloggen. Jag håller tummarna för att det finns ett tillgängligt nätverk på vandrarhemmet där vi bor, så att jag kan uppdatera dagligen. Annars får jag skriva i efterhand.
Räkna med en hel del bilder! Och förhoppningsvis kommer jag inte att behöva skriva om kraftiga regnskurar och lerkavalkader, eftersom det ser ut att bli bra väder.

Kommentarer
Postat av: ella

vilken bra idé!

2008-07-07 @ 13:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0