för övrigt

...kan jag säga att The Fall fortfarande är det enda jag lyssnar/lyssnat på den här veckan. Jag har aldrig förr haft en vecka då jag lyssnat uteslutande på bara ett band, men någon gång ska ju bli den första. The Fall är också ett sånt band som man inte strölyssnar på lite då och då. Nej, det kommer alltid särskilda perioder då jag är riktigt Fall-besatt. Som nu. Härmed döper jag vecka 49 till The Fall-vecka. Tisdag är dessutom den mest Fall-iga dagen av alla, så just nu känns det extra speciellt.

De två första Fall-LP:erna Live at the Witch Trials och Dragnet blir bara bättre och bättre för varje lyssning, och som jag tog upp i förra inlägget låter även 90- och 00-talsskivorna förvånansvärt bra. Jag önskar trevlig fortsättning på Fall-veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0